Det va ett tag sen

Ja nu va det ett tag sen jag skrev lite här.
Det är ju fullt upp varje dag,  för det har ju varit super fint väder ute.
O då har jag o barnen varit ute varje eftermidda. Sebbe har åkt skidor, Sanna har knatat runt.
I torsdags var jag på Linneanloppet, Sebbe va så duktig.
Han va så stolt när han kom i mål, när han hade åkt andra varvet så gick jag.
Jag mår inte tipp top, men jag försöker ändå o göra saker som jag måste.

Börjar faktiskt bli ganska less nu.
För när jag mår bra så vill jag så mycket, jag planerar jobb o jobbsökningar.
Längtar att få komma ut på arbetsmarknaden, få träffa människor.
O även få träffa att jag oxå bidrar med pengar till denna familj.
Vill så himla mycket.
PANG så kommer en ny attack, då försvinner all ork o jag blir deppad.
Så jag är less på att kroppen står i vägen för det jag vill.
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska göra....
En annan sak är att pga detta så gnäller jag bara hela tiden.
Mina vänner får höra mycket gnäll från mitt håll.
Ibland skäms jag för hur mycket gnäll det kommer från mitt håll.
Det finns ju dom som ha det värre.
Nä nu ska jag försöka sluta gnälla om mig själv.
Som sagt Brty ihop och gå vidare.

Jo från det ena till det andra.
Jag har ju blivit ett år äldre under veckan.
Grattis på mej.

I går kom min ena syrra o åt smörgåstårta o grattade mej.
Idag kommer lite fler människor o gratta mej.
Så det blir lite mer tårta o bullar.
trevligt

Igår for Patrik o Sebbe till skidspåret o åkte en sväng.
Sebbe tyckte det va super kul , Patrik njöt o fick mer smak på det.
Det är inget för mej.

Haha vad jag hoppar runt.....Jaja.
Nä nu ska jag vila lite.
Min kära dotter va vaken ungefär hela natten.
Hon är hur pigg som helst....konstigt
Jag är slut som artist, tur att jag inte är artist då.

Hehe huvet är lite segt idag.....jag vet vad ni tänker...
Ingen stor skillnad.....

Trevlig Söndag på er....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, brukar vara inne på din blogg och läsa ibland, det blev inte så bra sen du gjorde om den, svår läst på den bakgrunden du valt och typsnittet skulle varit större..

2009-03-01 @ 20:48:21
Postat av: Anonym

Ok...Det ska jag försöka o fixa...Tack..

2009-03-01 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0