Det

Det blev inte Pettsson o Findus utan Tomtar o Troll.

Sen gick vi på MC, Sebbe va jätte duktig.
Nu är vi hemma igen, Sebbe spelar med Patrik på rummet.
Jag o Sanna sitter o kollar på dumburken.

Imorron ska vi till familjen Wennstig o fira Chester.
Det ska bli kul.
Sen så hoppas vi att om ca 2 veckor är mina barn prickiga.
Chester har vattkopper, o mina barn har inte haft det.
Sebbe har blive utsatt flera gånger men aldrig fått några koppor.
Nu hoppas jag att båda får, så är det överstökat.
Ni får kalla mej elak mamma, men det är för barnens bästa.
Det är ju lättare för dom ju mindre dom är.
Inte så kul o få kopper när man är vuxen precis.


Det ska ju även bli kul o träffa familjen oxå.
Få sej en slurp kaffe o prata lite strunt.

Ikväll blir det inte så mycket.
Lite chips o dipp, mysigt värre.

Ja så ser o kommer våran helg att se ut.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0