Fedagkväll

Ja nu är det fredag kväll.

Vad gör vi en fredag kväll då?
Ja vi är inte som alla andra direkt då, fast det kan ju vara bra.

Jag ska berätta.
Vi sitter i soffan med mysbelysning, dricka o go saker.
På tv:n är det så ska det låta, bra låtar vad jag kan höra.
Vet inte vilka det är....eller jo Kicki Danielsson hör jag, så en vet jag ialla fall.
Mys alltså, men vi tittar inte på tv:n.
Vi sitter med en varsin dator o gör varsinna grejer där.
Vadå datanördar.
Haha det tycker jag va kul.
Jag håller på o grejar med kort o gör om lite, kul är det ialla fall.
Patrik vet jag inte riktigt vad han gör.
Ja så ser vår fredag kväll ut.
Men mysigt har vi.

Här kommer lite kort jag grejat med.



Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0