Händelserik/bilder

Idag har det varit en händelserik dag må jag säga.
Morronen började lugnt, vi va seg o myste..
Vid havl elva tiden bar det iväg till sjukhuset.
Sebbe skulle på ögon o jag skulle ta blodprov.
När jag va klar så gick jag till ögonmotagningen o mötte
Patrik o Sebbe, det hade gått jätte bra. Ska tillbaka till hösten igen.
När vi va klara där tog vi en fika på sjukhuskafet.
Det va mysigt.
När vi kom hem så städade jag o Sebbe sebbes rum.
Det blev såå fint där.
Jag o Patrik planerade när vi skulle åka o storhandla.
Vi kom fram till att fanns ingen tid denna vecka.
Möte varje dag. Patrik ringde svärfar o han ställde gärna upp.
Som tack bjöd vi på midda, det blev taccopaj o sallad mums.
Va skönt det känns nu när inhandlingen är klar.
På affären gick jag förbi hårfärgerna, åå va sugen jag blev.
Oj det ramlade visst ner ett paket färg eller slingmedel.
Hade ju bestämmt med C att hon skulle hjälpa mej med detta.
Sorry C men jag kan inte hålla mej. Jag kommer nån dag så får du klippa mej.
Patrik ska få hjälpa mej med slinger ikväll.
Fast först ska Sebbe gå o sova.
Sen ska jag torka håret o sen platta det, sen på med den jätte snygga hettan.
Gud jag kommer ju o se ut som en fotomodell med den på.
Ja jag ska ta kort efter o lägga ut här så får ni se en vårfin Bea.
Eller ett försök på att bli fin haha.

Syns sen då



Här kommer lite bilder på proceduren:

Ny tvättat o fönat, snyggt :-)


med den super snygga mössan på.


Sligningen klar, ny fönat.


Plattat, inte riktigt iordning gjort men det blev bra.

Vilken procedur...
Tvätta håret.
Föna håret.
Patta håret.
Fixa frissan.
Mössa på.
ut med hårtussar.
Vänta.
Vänta.
Tvätta ur.
tvätta håret.
Föna håret.
Platta håret.
Nöjd brud.

Nu är jag trött.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0