Kväll

Min lilla tjej....
Min lilla Sanna har fått feber.
Hon har varit tussig i dag, men hon kan ju vara det ibland.
Fast idag var det feber.
Va trist det är när kidzen blir sjuka.
Jaja det är ju inget man kan göra, antingen är det tänderna eller något annat.
Kopper tror jag inte det, känns som om det är för tidigt.

O på tis. ska Sanna till bvc, men det får vi se.
Inte så bra o få vaccination när man har feber.
Ja vet inte ja men jag har hört det nånstans.
Hoppas hon är bra tills dess.

Go gumman vår.

Nä nu ska jag gå o lägga mej i ett varmt bad o njuta.
Det är det mest lugnande jag vet, fast jag har ingen ro
att ligga där någe länge, men det är va det är.


Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0