Kväll

Nu är det kväll o vi myser i fulla drag.
Vi tittar på så ska det låta, bra musik.
Ljusen lyser över allt, det blir mysfaktor 100 tycker jag.
Snart får jag hem doftljus, då kommer de o lukta choklad.
Vi har doft ljus nu å dom luktar underbart, jag har även dortljus till toan.
Dom doftar sååå friskt.

Idag gjorde jag allt som jag skulle göra.
MEN jag köpte en macka på subway, super god mums.
MEN efter ett tag mådde jag illa, o ha gjort det sen dess.
Känns inte alls bra, det är ju förmodligen mitt fel.
Eftersom det va kyckling på mackan, jag har ju lärt mej att det är
inge bra o köpa eller äta ute.
Jaja men mackan va super god.

Sen köpte jag två saker till min älskade man, han blev glad när han kom hem.
Nu har vi chips o dipp på bordet, jag har ätit lite men det känns inte tilltagande.

21:30 blir det film här Världarnas krig med Tom C.

Den är bra, mysigt ska det bli tycker jag.

Imorron vet jag inte riktigt vad som händer det återstår o se.

På söndag blir det grejer.
Jag o Sebbe ska på Bibblan o kolla böcker o mysa.
På eftermiddan ska vi på Bio.
Vi ska se Pettson o Findus, efter det ska vi på Mc Donalds.
S o S ska med på bion o Mc donalds.
Det ska bli så mysigt o få vara med Sebbe utan syrran o pappa.
Bara vi o våra kompisar.

Nä nu ska jag sätta mej skönt i soffan njuta av att det är kväll.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0