Lite o lite till

Idag är det fredag o helg igen.
Jag hänger inte med, veckorna springer iväg.
Jaja...
Ikväll jobbar Patrik, så jag o Sebbe ska äta lite mella o dricka cola.
Mysa med min kille.
Fast just nu är jag såååå trött, Sanna va vaken nästan hela natten.
Men jag har lovat Sebbe o mysa med gotta.
Han ser fram emot vårt fredagsmys.
Allt ska vi ta fram när lilltjejen har lagt sej.
Lite egen tid mellan mej o Sebbe, händer inte allt för ofta.
Det händer allt för sällan.

Imorron är det Lördag.
Då ska vi åka till min mamma,  hon har nyss flyttat.
Patrik ska koppla lite kablar till datorn åt henne.
Sen tänkte jag stanna där o hjälpa henne o packa upp saker.
Då får Patrik åka hem med barnen, för annars får vi lite för mycke hjälp.
Jag får dela nytta med nöje.
Hjälpa mamma o får vara för mej själv.
Det ska bli lite skönt.
Nä nu ska jag fixa med pyjamas till Sanna.

Go kväll på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0