Lördag

Ja då är det kväll o barnen ligger i sina sängar o jag sitter o uppdaterar.
Va till min syster på plastparty, fikade o träffade känt folk.
När jag o mamma åkte hem åkte vi in till moffa som ligger på sjukan.
Han mådde bättre, vi gav honom trisslotter.
Han vann inget. tyvärr.
När jag kom hem va det bara o sätta sej vid bordet o äta.
Efter middan skenade tiden bara iväg.
Vad vi gjorde har jag ingen aning om.
Sanna somnade i min famn till bompa tror jag.
Sebbe blev klippt o fick bada.
När han va klar så tog vi fram godis o chips o dipp.
Kl 20:00 blir det finalen i melodifestivalen.
Jag har ingen favorit, för jag är inte insatt.
Nu blir det soffläge med cola.

Trevlig Kväll på er



Ja idag är det lördag, jag o mamma ska till syrran på plastparty.


Jag ska passa på o hämta mina ljus som jag köpte när det va ljusparty.

Det ska bli trevligt o komma iväg o träffa lite folk, o inte sitta här mellan dessa
fyra väggar.
Jag vet inte vad Patrik o barnen ska hitta på, för jag tar bilen.
Nej jag ska inte köra, det får mamma göra.

Ikväll kanske C o M kommer o hälsa på, vi får se.
Det va ett tag sen vi träffade lilleman.
Jag måste ta o åka dit nån dag o hälsa på dom.

Jag längtar till nästa helg, för då ska jag o Sebbe på bio.
Vi ska se Findu o Pettson, efter bion tänkte jag att vi ska gå på
Mc Donald. S o S ska följa med.

Sebbe o S är kompisar, det ska bli kul o gå på bio med grabbarna.
Se hur dom uppför sej. Nä jag ska inte ta ut i förskott.
Det går nog bra....
Nä nu ska jag fixa lite innan jag far iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0