Måndagmorron

Här är det full fart på morron.
Jag springer som en yr höna, ungarna lika så, förmodligen för att jag gör det.
Vi klev upp kl 06:30 o sa hejdå till Patrik för han åkte o jobba.
Sen sprang jag runt o kollade kläder till barnen o till mej.
Sebbe kom på att han hade hård rock`s skiva på sitt rum.
Den åkte på o barnen diggade för fulla muggar.
Jag blir bara stressad av sån musik.
Men men tycker han om sån musik så måste han ju få höra på de oxå.

Om en stund ska jag gå iväg på dagis med kidzen.
Sen ska jag gå till S o dricka kaffe o snacka skit.
Hon har nyligen flyttat, så det ska bli kul o se hur den lägenheten ser ut.
Sen vet jag inte vad som händer.
Men det skriver jag om i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0