Nu är det eftermiddag

Ja som sagt va till S o vi pratade om allt mellan himel o jord.
Mycke kaffe blev det o gott kaffebröd.
Vi va o köpte brödet på affären, jag skulle köpa snus.
Jag fick visa legg, gissa om jag blev glad.
Snart är man 30 o får fortfarande visa legg, det tar jag som komplimang.
Kan ju beropå håret, jag har plattat det o har lugg.
Det kan ju jag leva på ett tag, visa legg.....

Min man fick nästan en ny tänning igår när jag fixade håret.
Han tyckte jag blev riktigt fin.
Haha ja det är ju kl o få göra sej iordning så ens man blir nästan som nykär.

Jag är väldigt utseendefixerad, jag vill se bra ut varje dag.
Det gör jag mest för mej själv.
För  när jag är nöjd med mej själv så tror jag att andra ser det oxå.

Jaja när jag kom hem så mådde jag inte bra alls, så jag la mej en stund o somnade.
Vaknade med huvevärk, inte så skönt.
Alvedon är bra.

gick o hämtade barnen, Sebbe verkade lite slut.
Det är ovanligt för honom, tror att någe är på gång.
När vi kom hem så va det som bort blåst.
Ja vi får väl se.

Ikväll blir det inte så mycket faktiskt.
Imorron är det möte på Habben, det ska bli intressant.

Nä nu ska jag fixa fiskpinnar o mos.
Jag är inte så sugen på mat idag.
Denna mage......

Ja det va måndagen det.
Jag håller tummarna att min dotter sover inatt.
(hon brukar inte det, det är ovanligt att hon sover)

Kommer o lägga in en blid på hur jag ser ut i lugg.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väntar med spänning på kortet!

2009-03-09 @ 19:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0