Sjukt trött

Jag är sååå trött, har ändå sovit en stund idag.
Jag fick somna kl 05:15 imorse.
Sanna ville inte sova, stundvis va hon jätte ledsen.
Det stack i Hjärtat på mej.
Vi satt i soffan o myste, hon ville inte ha välling heller.
Men vid 05 tiden somnade hon äntligen.
Jag hade lite svårt o somna, men till slut så.

Patrik väckte mej vi 08:30 o frågade hur vi skulle göra.
Det var bvc idag.
Jag sa att vi kunde ju ringa o höra vad dom sa.
Sagt o gjort så ringde jag dit, dom tyckte vi skulle komma ändå.
Väl där så va allt bra med Sanna, läkaren trodde nog att det va en förkylning
som gör att hon är tussig o trött o gnällig.
Allt annat va bra, så det kändes bra.
Vi tog en promenad hem, skönt väder.
Väl hemma så grejade vi lite, sen la vi Sanna o hon samnade.
jag o Patrik kollade på film, men jag somnade. Skönt.

Nu snart ska vi hämta Sebbe o då blir det full fart.

Hoppas hon sover inatt.
Orkar inte direkt vara vaken en natt till, men vad ska man göra.
Vaknar hon så är det bara o gilla läget.
men nu är jag en trött mamma kan jag säga.
Kaffe blir det nu för mej.


Sov min ängel sov.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0