Söndag

Idag fick jag sovmorron,det va skönt men samtidigt inte.
När jag kom upp va huvet som en betongklump.
Ryggen har sagt upp sej.
Det är nackdelen med sovmorron.
Jag ångrar mej nu.

Vad göra idag???
Jaha vad ska vi hitta på???
Nu ska Sanna sova en stund, Sebbe spelar tv-spel.
Tror att när Sanna vaknar så åker vi till mamma en sväng.
När vi kommer hem tror jag att barnen ska få måla.
Jag tänkte klä köksbodet med papper o sen kör vi.
haha det ska bli intressant. Jag tror att barnen får bada efter åt.
det är nog ett måste.
det blir nog våran dag.

Igår lördag va jag o hjälpte mamma med upp packning.
Hon har flyttat.
Vi hade trevligt, vid 16 tiden körde mamma hem mej o vi bjöd henne på mat.
Det blev kycklingryta o ris, det va sååå gott.

Senare på kvällen fixade jag till min blogg.
Va timmarna soringer iväg när man sitter o påtar på med bloggen.
hehehe.
Kul va det ialla fall.
I morron är det måndag o då återgår vi till vardan igen...

hej hopp på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0