Söndag

Vi klev upp kvart i sju, när jag kollade ut så va det dimma o 7- ute.
Ögonen ville inte riktigt vara öppna, jag va så trött.
Konstigt med kidzen, för så fort dom vaknar så är dom tvär pigg.

Efter en stund så ville Sebbe ha frukost alltså fil o puffar.
Sanna ville ha välling i soffan.
Jag tog en kopp te.

Vi mös i soffan o kollade på barnprogram.
Skönt med en lugn morron.

Nu e klockan snart 09:00 o det luktar kaffe.
mmm va gott.
Barnen leker, solen skiner så fint ute. Hoppas det blir lika härligt som igår.
Vi håller på o tänka ut vad vi ska förströ oss med idag då.

Kanske vi åker o hälsa på nån, vet inte vem än.

Nu ska jag ta mej en kopp av livets dryck. Kaffe alltså.

Go morron o trevlig dag på er.



Nu är det eftermiddag.
Förut idag for Sebbe o Patrik iväg o åkte skidor.
Sanna sov då under tiden dom va borta, jag passade på o vila.
Jag tror f..n att jag har blive förkyld.
Känner mej inte pigg alls.
Vi for till mamma senare på dan.
När vi kom hem va det bara o göra mat.
Det blev hamburgare o strips till middag.
När vi va klar med maten så åkte Sanna i badet.
Mat i håret o i ansiktet, hon va sååå fin.
Nu är Patrik o åker skidor själv.
Jag o barnen är hemma o tar det lite lugnt.
Ikväll blir det tv:n, jag o Patrik följer Beck.
Det blir soffläge ikväll.
Ja så har våran härliga dag sett ut.
Härlig Söndag.
Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Trevlig solsöndag på er:)

2009-03-15 @ 11:24:07
URL: http://anglamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0