Tisadag

ÅÅÅ vilka härliga dagar vi har haft, nu är våren här..
Hos oss har det inte hänt så himla mycket.
Igår va jag bara hemma o tog det lugnt, denna förkylning.
Idag va jag på möte o fick mej en riktig tankeställare.
Jag tror att jag har kommit till insikt på hur jag mår igentligen.
Har gått länge nu o tryckt undan mej själv, det är man ju duktig på.
Som mamma ska man ju klara allt, men det gör man inte.
Speciellt vi mammor med barn som har speciella behov.
Man tror att man ska orka o klara allt själv, men det gör man inte.
Man måste någon gång be om hjälp.
Det har jag gjort idag, jag har bett om hjälp.
Det va inte lätt, men det känns bra tror jag.
Jaja vi får väl se.
Det viktigaste förm mej nu är att klara av vardagen.
Det gör jag nu, men jag är trött o slut.
Energin har tagit slut, jag är inte den jag va förut.
Det är dit jag vill, jag vill tillbaka, o det kommer jag att göra nu
när jag har bett om hjälp.

Men det är skönt oxå att det är strålande sol ute, allt känns bättre då.

Jag ska snart iväg å hämta mina barn på dagis.
Vi ska hem o laga mat o spela o bada, sen är det bompa o god natt.

Ikväll är det house.....
det ska jag o Patrik se..

Hej hopp på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0