Torsdag


Veronica.
Hoppas du får en bra dag.





Idag är det torsdag o Solen skiner.
Jag blev så glatt överaskad av min älskling till man.
Vi va o lämnade Sebbe på dagis, Sanna är hemma idag för hon inte mår så bra.
Sen åkte min man med oss till en affär, jag frågade vad vi skulle göra där.
Han sa att det fick jag se, ååå nyfiken.

Han köpte en sen present till mej.
Jag fick en "minigris" som jag kallar den.
Min present va en alldeles egen dator, det har jag ju velat ha.
Så nu har jag min första egna dator.
29 år o fått min första dator.
Gissa om jag blev glad. Den är lite o behändig o söt.
Min lilla minigris.

Nog om det.

Sanna är inte frisk, vet inte vad det är.
Kan vara tänderna, men som sagt vet vi inte vad det är.
I natt så va jag o Sanna uppe från kl:01 till kl:05.
Klockan 05 så gick jag o Sanna till Sebbes säng.
Hon somnade o det gjorde jag oxå.
Vi sov till klockan 08:00

Nu är kl. snart 15 o jag är sjukt trött.
Ska nog ta en stund i sängen o sova en stund.
Ja det va Torsdag det.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0