Trevlig dag

Idag har varit en super bra dag.
Dom är så få....
Syrran kom med en super fin ljuslykta i present.
Det är ett champange glas o det ser ut som om det är champange i.
Det är geleaktigt i o innan för det sätter du ner ljuset. ååå vad fint det va.
Vi fikade o sen skulle dom iväg.
Jag gick ner på stan o mötte V där på ett fik.
Där satt vi i flera timmar o snackade tunga o roliga saker.
Jag njöt av detta, det va länge sen man hade en sån dag.
Hon ville att vi skulle ta o resa bort i två vecker utomlands.
Det skulle vara skönt, men vart får vi dom pengarna ifrån...
Båda är arbetslös.
Kanske ska fråga ams om dom vill betala.
Kan ju säga att vi vill bredda vårt jobbsökande.
Undra om dom går med på det, ja vem vet....Tror inte det.
Fast det va ju en bra ide tycker jag, ni då???
haha
Ja vi gick även o kollade kläder, mycke fint..
Oxå kom pengafrågan in i bilden igen.
Arbetslös, måste jag säga mer???
Efter denna dag så va det dags för mitt läkarbesök.....
Ska få remiss på sjukhustet för mer tester....
Ja det känns skönt, kanske dom kan komma på vad jag lider utav...
Få se...
Efter det hämtade jag min barn, Sebbe hade en super bra eftermidda....
Jag berömde honom för att han va så duktig idag.
Det är så skönt när han har sådana dagar.
Väl hemma va det dags för mat.
Vi mös o pratade om allt under middan.
Klockan bara sprang ivag, det va dags för läggning.
Nu sover dom båda två, jag ska oxå gå o sussa.
Är otroligt trött.....
Imorron är det hemmet jag ska ta itu med, eftersom mått skit ett tag
har hemmet blive lidande på nått underligt sätt.

Jag längtar efter sommarn nu, vill ha varmare ute o slippa alla dessa kläder.

Go natt på er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hallå



Tänkte höra om du är hemma i morgon, isf tänkte jag kika förbi. har ju inte hunnit gratta dej och jag har inte glömt dej ..



Hoppas ni mår bra/ Kram

2009-03-03 @ 11:14:04
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0