Va skönt

Det känns som om denna dag är något annorlunda med.
Denna dag känns som om från idag är det början på något nytt.
Från o med idag kan allt bli bara bättre o bättre.
Bara om man vill, annars är det nog bara en vanlig Onsdag.
För mej känns denna dag magisk på något sätt.
 
Känns som om jag fått kraft från nån stans, konstigt.
Idag är en sån dag som man kan säga fånga dagen.
Jag tror att det är nog det jag har gjort på nå sätt.

Från o med idag ska jag försöka ändra mitt liv på någe sätt.
Hur vet jag inte, men jag kommer nog på något.
Kanske se allt från en possitiv sida, ja det kanske det är det som behövs.
Att se allt possitivt.

Vet du vad jag tror.....
Det är solen o ljuset som fått mej o känna så här.
Jag SKA börja med promenader varje dag, dat kanske gör susen
för både kropp o själ.

Ja jag tror solen är boven i dramat.

Jaja nu ska jag vara en possitiv galen mamma.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0