Vad härligt

Jag tycker att det är sååå härligt med det vackra vädret.
Få öppna fönstren o vädra utan att man ska gå med jacka inne.
Få in den friska luften, man känner sej såå mycket piggare.
Man vill bara vara ute o njuta, men jag har världens sämsta lägenhet.
För att jag har ingen balkong, eller jo jag har en.
Min balkong kallar jag för spyräcke andra kallar det för någe mycket finare.
Som tex franskbalkong, men så fin är den inte.
Jag önskar att jag hade balkong som man kan sitta på o dricka en kopp java.
Men tyvär, jo jag kan ju gå ut på gården.
Fast då känns det som om alla grannar runt om glor ut på en.
Så nej tack. Är man ute med kidzen där då bryr man sej inte.
Men att sitta där alldeles själv, det känns inte så kul.
JAG VILL HA EN BALKONG...
haha ja när eller ja eller jo jag kan ju flytta men vart.
Finns inte sååå många fyrer inne i stan.
För ska jag flytta så blir det till en fyra, så mina barn får ett varsit rum.
Kanske några av er tänker, men kan inte barnen dela rum.
Nej det går inte. Sebbe med A-typisk autism så måste han få vara själv när han vill.
Han behöver få gå undan när han behöver.
Det går ju inte om han ska dela rum med syrran.
Sen Sanna behöver även få ett eget krypin, undan från storebror o hans utbrott mm.

Nä jag känner att nu när solen o ljuset kommer så vill jag flytta.
Kan ju inte just nu pga ekonomin, men jag tror att det kommer att bli bättre.
Vi tar det då.
Nu ska jag dra snabeldraken en sväng, jag tror att den är hungrig.
Damråtterna visar att den är det ialla fall.

Ja det är härligt med detta väder, vi alla behöver ljuset nu efter mörkret.


Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0