Vad jag blir arg

Ja nästan hela dan ha varit bra.
Sanna va ledig i dag för vi skulle till Bvc, men yr som jag är hade
jag kommit ihåg fel tid. Vi skulle vara där kl.13:20 men jag trodde 14:20.
Cam kom hit o drack kaffe, vi hade det jätte trevlig tills jag behövde gå på toa.
Trodde det skulle vara som vanligt toabesök, MEN inte.
En ny attack, vad arg jag blev. När Patrik kom hem så va jag tvungen o gå o lägga mej.
Somnade ganska snabbt. Jaha det blev ingen middag för mej idag då.
Ja nu kommer det att ta flera dagar att komma tillbaka igen.

Nu sitter vi tittar på diagnos okänd, vad jag önskar idag att jag va med.
Vill bli av med detta nu.......Känns som om jag inte hinner må bra längre.
Hinner inte få orken tillbaka.

Jaja jag få ta nya tag imorron.

Men den tidigare av dagen va ju ialla fall bra.
Nu vet jag nog varför jag ha varit så trött.

Tack Camilla för en trevlig dag, o tack för lite nya tankesätt.
Jag ska även ta mej i kragen o åka iväg lite mer....
Du är en bra vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0