Vad skönt

Idag är det strålande sol ute, gud va det känns skönt.
Det blir bara ljusare o ljusare, snart är det sommar.
Jag är så less på alla dessa kläder som ska på o av.

Vad händer här idag då?
Jo vi har nyss lämnat Sebbe på dagis, det behöver han.
Han får utlopp för sin energi där.
Sanna är ledig i dag, för hon ska på 18månaders kontroll på Bvc.
Jag ska ta upp med läkaren om hennes mage.
Hon är super hård o det verkar ju inte bli bättre.
Nu får dom hitta på något, så hon slipper ha så jobbigt varje gång.

Det gör ju så ont i en själv när barnen har ont o grinar.
Nä det vill jag inge mer.

Sen är det dax för att dra snabeldraken en sväng.

Jag väntar även på ett telefonsamtal, kanske får vagnen såld idag.
Jag hoppas, lite klirr i kassan skadar aldrig.

Nu sitter min lilla tjej o kollar på barnprogram, hon halvligger i soffan
med snutte o tutte. Super söt.

Jag förstår inte.......Jag är j.....vla trött.
Sover bra på nätterna, men det spelar ingen roll.
Jag är sååå trött, känns som om jag skulle kunna sova en vecka.
Jag har provat att sova en stund på dan, men då får jag ont i huvet.
Jaja det lä väl bli bättre.

I kroppen känner jag mej pigg på något sätt.
Konstigt. Jaja nu har jag även fått gnällt lite oxå.
Kan jag inte göra något annat?? jo då men men.....

Nä nu ska njuta av att det är så fantastiskt vackert väder ute.

Hoopas att ni får en bra dag ni oxå...

Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0