Helgen..

Lördag..
Ja jag kommer inte ihåg vad vi gjorde direkt.
Jag o S va på ljusparty.
Den morronen vaknade jag med en GRYM smärta vid skuldran.
Jag kunde inte ta djupa andetag, jag hade så ont att jag blev matt i hela kroppen.
jag tänkte att det skulle gå över.

Söndag.
Vi packade in alla grejer o barn i bilen o for till Andersön.
Där grillade vi o njöt av vädret.
Vi hade så trevligt o mysigt.
Här kommer lite bilder från Andersön.

Barne kastar stenar.

Sebbe.

Sanna

Patrik håller på med grillningen..

Jag njuter i solen.

Barnen hade fullt upp med stenar o grejer.

det va otroligt härligt.
När vi klar så for vi till min morfar o drack kaffe, tyvär va inte moffa hemma.
men vi fikade lite. Sen åkte vi hem.

Under hela dan hade jag ont vid skuldran, men jag försökte att ha kul för barnen.
På eftermiddan blev det så jobbigt att jag ringde sjukvårdsrådgivningen.
Dom sa att jag skulle åka in på akuten, dom mistänkte en propp i lungan.
mamma kom så vi åkte ner på akuten, jag fick komma in på en gång.
Dom tog prover o kollade upp mej, men allt verkade bra.
Fast jag hade så ont så tårarna kom.
Vi fick komma in på ett rum o där väntade vi på läkare.
Tillslut kom det en o dom berättade att jag skulle röntkas för att kolla om
det va en propp.
Under tiden jag väntade så fick jag smärt stillande.
Den värsta smärtan försvann, men det va fortfarande jobbigt.
Jag kunde inte ligga, sitta så jag gick av o an.
Tillslut fick jag åka ner o bli fotad, då åkte mamma hem.
Efter det så kom jag tillbaka på rummet, efter ett tag där så va jag
tvungen o få mer smärtstilladne.
Efter den så kunde jag lägga mej ner o vila en stund.
Då kom en läkare in o sa att det inte va en propp, det skändes så skönt.
Jag va irreterad på lungsäcken, det berodde på en förkylning.
Sen hade jag nyss fått kortison i axeln så det hade nog oxå hjälpt till.
Jag fick alla fall åka hem med smärtstillande, det va sköt o få komma hem.
Idag har det varit bättre, men jag är helt slut i kroppen.
Nu i några dagar så blir det cool lugnt...

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj trist för dej. Men jag har aldrig träffat någon som är sjuk så ofta som du... hahaha

2009-05-25 @ 22:42:13
Postat av: susanne

Åh va mysigt,de är så fint på Andersön.O lugnt o stilla,barnvänligt:)

2009-05-26 @ 11:24:48
URL: http://anglamamman.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej såg att mitt namn inte kom med i första inlägget, Det var jag som skrev så du vet. Jag menar att du råkar då fasiken ut för allt du.

Gud straffar vissa hårdare än andra.



Hoppas du mår bättre iaf och inga fler akut besök på ett tag nu!

Kram

2009-05-26 @ 22:23:12
URL: http://camwen.blogg.se/
Postat av: camilla

Hej



Det var jag som skrev i första inlägget, men mitt namn kom inte med så du vet vem som skrev.

Du råkar då fasiken ut för allt du, men gud verkar staffa vissa hårdare än andra.



Hoppas du mår bra nu och inga fler akut på ett tag nu!



Kram på dej



2009-05-26 @ 22:27:20
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0