Känner mej så....

Idag är jag så himla seg i hela kroppen. Har inte haft riktig ork för
något alls.

Det va länge sen jag kände mej så här. Jag har knatat runt i mjukisbyxer hela
dagen. Det kan ju bero på att vår lilla tjej är fortfatande sjuk.
Det tar mycket på krafterna när barnen är sjuka.
Jag har inte vela gjort någe alls idag, allt jag har gjort har tagit emot.
Hela dan har jag bara velat sova men det går ju inte.
Jag får ta nya tag imorron, hoppas att det känns lättare o bättre då.



Sen hittade jag en jätte fin bild som talar om lite
på hur det känns ibland, som tur e så har jag nån som gör
dessa saker för mej. O det är min älskade man.

Det gör min man.
Tack älskling för att du finns där när jag behöver dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0