kaos

Nu är det dags igen. Allt händer mej, allt konstigt.
Sanna har varit sjuk nu i nägra dagar o inte ha velat druckit någe.
Nu i ca 2 dagar har all tid gått åt o få henne o dricka, men lill tjejen har vägrat.
Jag har haft flera kontakter med sjukvårdrådgivningen, men bara fått samma svar.
Det har varit att så länge hon kissar är det ingen fara.
Idag gick jag ner på hc o där sa dom bara att det är ett virus, jaja tänkte jag.
När vi väl kom hem igen så somnade Sanna, då va kl.12
Jag påtade på här hemma o gick o kollade Sanna då o då.
När kl. blev 16:30 så sov hon fortfarande o hon hade inte druckit något just.
Så ringde jag rådgivningen, dom tyckte att jag skulle väcka henne o försöka att ge henne vätska.
Det gjorde jag, men hon ville bara ta nån klunk o sen va hon trött igen.
Då åkte vi ner på akuten, Patrik släppte av oss. Vi gick in o fick träffa en sköterska.
Hon sa inte ordagrant att jag va en överbeskydande mamma, så vi blev hemskickade.
Vi gick ut o ställde oss o vänta på att Patrik skulle hämta oss.
När han o Sebbe kom så hade Sebbe ramlat o slagit i näsan rejält, så jag kände att nån skulle
kolla hans näsa.
Väl inne så va det samma sköterska som kollade mot mej o såg mest irreterad ut.
En läkare kollade o det va ingen fara, så det va skönt.
Väl hemma igen så va Sanna pigg o sebbe uppspelt för Patrik o han skulle fixa en cyckel.
Nu sover båda två, det känns skönt, o jag är helt slut.

Jag blir faktiskt arg för det bemötande jag fick på akuten.
Jag tycker inte att det är proffsigt att vara så mot föräldrar eller mot alla som kommer in.
Hon kanske hade en dålig dag, men ändå.

Så såg min dag ut idag, nya tag imorron.

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0