Knasig

Jag blir knasig på allt jag får stå ut med pga min oändliga "tur".
I morse kom jag på att ta med Sanna ner på en snabb visit på hc.
Jag skulle bara lämna några prover o sen tänkte jag gå på affären,
Min tanke va att det skulle gå fort, men så blev det inte.
Vi kom på hc o lämnade prover o lite papper, men det va mer saker som
skulle göras. Det skulle tas flera prover o jag skulle ta med mej tuber hem.
jaj tänkte jag det ör dom väl då. Det kunde dom inte göra på hc utan jag va
tvungen att gå till provtagningen på sjukhuset.
Ja det va ju bara o knata dit då. Jag o Sanna gick dit o fick vänta en stund på vår tur.
Väl inne så va dom tvungen o kolla upp med papperna, nått stämde inte  riktigt.
Dom tog lite blod o tog lite andra prover oxå, tillslut fick vi med o provrör med oss hem oxå.
Sen gick vi på affären o handlade lite saker, där träffade farmor en sväng.
jag tänkte att vi skulle ta bussen hem, tänkte va lite lat.
Det gick inte heller för bussen hade precis åkt o det va 20min kvar till nästa.
Då tänkte jag att det är nog lika bra o knata hem.
Den trippen va ganska jobbig med alla backar som är i denna stad.
Jag hade även tänkt o passa på o sova en stund när Sanna sov, men det gick inte heller.
För hon somnade på vägen hem i vagnen. Super trött va jag men men. det va skönt ialla fall
o få komma hem.
ja där har ni min tur som jag har, det går aldrig som jag har tänkt. Det är lika bra o hänga med.

hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0