Lite bilder

Här kommer litee bilder på vad vi har haft för oss....



Sebbe ska hjälpa till o kratta.

Sebbe i full gång med krattningen..

Busungar


Mina busungar..

Gokart åkning i lungre..




Vi hade super kul i lungre....Sebbe körde o Patrik åkte med.
Jag o Sanna tittade på, lite svårt o ta kort när dom kör fort.
Det va uppskattat ialla fall det är ju huvudsaken....

Idag Onsdag ska Jag o Patrik följa Sebbe på ridning.
Patrik har följt med förut, men det är första gången för mej.
Det ska bli kul. Jag ska ta med mej kameran så vi får några kort.
När vi är klar där ska vi hämta Sanna på dagis o sen ska vi iväg
o gratta min stora syster.

Grattis syrran....

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0