Nu..

Beach 2009 här kommer jag, eller not.
Jag har köpt mej en cykel, så nu är det bara o se upp
för här kommer kanonen Bea.
Haha...
Nä jag har varit ut två gånger idag, ååå va skönt det är o cykla.
Vi va in på Jula o handla lite.
Patrik skulle ha lite grejer för att kunna måla på gitarren.
O där stog den, pärlan o det stog Bea köp mej Bea köp mej.
Svag som jag är så tog jag hem den.
Nä det va ingen hund eller en katt, det va en cykel.
Vi har satt på barnstolen, så imorron tar jag o Sanna cykeln till sjukhuset.
Hjälm på o iväg far vi, ja jag kommer att ha en hjälm frisyr.
Apropå hjälmar dom flesta är ju så fula, så jag har hittat en fin hjälm.
Den kanske man skulle ha eller???

Men men det är ju bara sjukan ingen nattklubb vi ska på, så det får gå.
Så här ser pärlan ut:

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej där.



Din man har säkert skvallrat, men vi köper huset 1 juli. Är så glad och jag längtar så jag blir galen.

Inrednings-nerverna värker!



Hoppas allt är toppen med er med!

2009-05-19 @ 21:41:55
URL: http://camwen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0