piggelin

Det är lite så jag känner mej idag....
Jag springer runt som en virvel vind här hemma, städar tvättar mm.
Tänk om man kunde vara så varje dag då skulle jag vara glad.
fast så ser ju inte verkligheten ut, ialla fall inte för mej. men jag njuter när
min kropp låter mej vara så. Vi får se hur jag är imorron. Hoppas det håller i sej.
Jag är imponerad på människor som har ork att vara i farten varje dag. det är
vad jag skulle vilja o hur jag skulle vilja vara, men så är inte fallet.
Min kropp slår nästan av på någe konstigt sätt vissa dar, orken försvinner. Jag får
värkligen kämpa dessa dagar för att funka som en normal människa. Vad är en
normal människa? ja du det vet jag inte riktigt. men jag vet att dom flesta har ialla fall
mer or än vad jag vissa dagar.

Men i dag har jag ork o fart så jag njuter. O passar på o göra saker som jag inte
orkar göra annars.
Så idag är jag en glad städande mamma. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0