Söndag

En härlig söndag.....

Vi tog det lugnt på morronen o plockade lite här o där.
Sen åkte vi till Torvalla o där va vi ute o njöt av solen, så skönt.
Tyvär så hade jag satt på mej för varma kläder, så det blev lite varmt.
Efter lite kaffe o småprat så begav vi oss hem över.
Väl hemma åt vi kräm o mackor, det va gott o svalt.
S o S kom så vi va ute så barnen lekte o busade.
Jag o S satt o solade o pratade lite skit.
Vi drack kaffe o mådde gått.
Nu är det eftermidda o det känns att man varit ute hela dan.
Det är så himla skönt o kunna vara ute.
Sen började jag med det vi tjejer gör när sommaren kommer.
Jag tog bort vinterpälsen på benen, nu är dom som en babyhud.
Nu fattas bara brunfärg på dom, o efter som jag inte kan bli brun av solen så köper jag brunfärg.
Så snart är man redo för sommaren.
Det är ialla fall en fantastisk dag idag.

Hoppas ni får en sån härlig dag ni oxå.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Diana

Jätte fin blogg=).. Jag ska ta och röra på arslet och hälsa på er.. Varit mycket jobb nu på sistonde.. och mycket bekymmer, men nu börjar det ordna sig så snart tar jag mig ner till er=).. Hoppas det är bara bra med er.. så hörs vi snart=)

Kramkram

2009-05-18 @ 14:37:43
URL: http://mylifediana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0