Veckan

Ja denna vecka har varit lugn, jag har inte haft så mycket ork.
I Onsdags for jag o Patrik till Torvalla i drack lite kaffe.
Som vanligt när jag o Camilla träffas så blir det en massa snack.
Patrik for vid 11tiden, o kände att jag har suttit hemma länge nu.
Det va ju meningen att jag skulle åka med Patrik, men som tur va
så skulle Camilla o Micke in till stan senare på dan. Så jag åkte hem med dom.
Vi hade det jätte trevligt, Jag fick prova ett par byxer, men det gick inte haha.
När jag kome hem hämtade jag barnen o sen gick vi hem.
Sanna skulle se pippi, sebbe skulle spela.
Jag fixade med middan.
Sen va den dagen slut.
Igår trosdag lämnade Patrik barnen medans jag sov, vad trött jag va då.
Sen vid 12 tiden skulle patrik fara på jobbet o jag skulle ner o ta prover.
Då kändes det att man inte är riktigt bra än.
På eftermiddan va jag o barnen ute på gården, sen va det mat, bad o bompa.
Senare på kvällen tog jag o fixade mej sommar fin.
Brunade benen, men ja det blev ganska bra.
Så nu ser man brun ut på benen oxå.
Idag fredag görs det inte så mycket Sanna är hemma o ledig.
Så det är pippi för hela slanten.
Jag går runt o plockar o grejar lite här o där.
Imorse va det sol o fint, men nu är det mulet. Inge vidare väder må jag säga.
Helgen skulle ialla fall bli fin, få hoppas på det då.

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0